چگونه به تنظیم فشار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به تنظیم فشار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای تنظیم فشار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ شما می دانید برخی از بیماران مبتلا به PKD از فشار خون بالا شدید، که باعث می شود سردرد، گیجی و غیره رنج می برند. بنابراین راه هایی برای تنظیم فشار خون در PKD است با بسیاری از مردم نگران است.
داشتن کنترل خوبی از فشار خون بالا می تواند میزان افزایش خطرات ناشی از عوارض در حال توسعه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک را کاهش دهد، صرفه جویی در عملکرد کلیه و همچنین.
علل فشار خون بالا در PKD چه هستند؟
در به طور کلی، کلیه است که توانایی برای تنظیم فشار خون. وقتی کلیه ها توسط بیماری های مختلف کلیوی حمله، کلیه ها شکست خورده می تواند فشار خون را تنظیم نمی کند. در صورت PKD، وجود دارد کیست های متعدد کلیه در کلیه سپرده، با گذشت زمان، کیست کلیه می بزرگ کنید، به عنوان یک نتیجه، آن را به بافت های سالم در بدن ستم، عملکرد کلیه خواهد شد نسبت کاهش می یابد. با عملکرد کلیه کاهش، کلیه ها قادر به تنظیم فشار خون به طور موثر. فشار خون تبدیل خواهد شد بسیار بالا که PKD توسعه به مرحله پیشرفته. پس از آن برای کنترل فشار خون به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است کاملا ضروری است.
چگونه برای تنظیم فشار خون در PKD؟
دیورتیک کار به فشار خون پایین توسط گرگرفتگی آب و سدیم اضافی را از بدن است. و ACEI و ARBs به بطور منظم احساس رگهای خونی. اگر هیچ یک از این داروها را نمی توان به کار می کنید، شما نیاز به داروهای اضافی توسط پزشکان خود را.
درمان های طبیعی در چین می تواند رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های توبولی از انتشار، آن را نیز می تواند گردش خون از سطح کیست های کلیه را افزایش می دهد، بنابراین به عنوان برای ترویج دفع کیست مایع متوقف شود.
علاوه بر درمان، بیماران همچنین نیاز به نگه داشتن یک سبک زندگی سلامت، مانند ترک سیگار و نوشیدن، خوردن غذاهای سالم، انجام تنظیم و ورزش متوسط. اگر شما هر گونه کمک در تنظیم فشار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک شما می توانید به ما پیام را ترک نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: